Full Version Video Sex Anwar Ibrahim - CLICK GAMBAR INI.

Full Version Video Sex Anwar Ibrahim - CLICK GAMBAR INI.
video penuh.:SAKSIKAN

Friday, May 25, 2012

AFDLIN SHAUKI SERTAI UMNO,BOB LOKMAN TERKEJUT BERUK.!!!


Bob Lokman terkejut beruk apabila dia mengetahui bahawa Afdlin Shauki menyertai UMNO. Seolah-olah berita itu adalah berita palsu dan Afdlin Shauki menyertai UMNO kerana terpaksa.

"Persoalannya, jika Afdlin menyertai Umno kerana perjuangan, ia menghairankan saya. Kerana sepanjang perkenalan saya dengan beliau, bagi saya Afdlin tidak pernah memandang serius perbezaan politik mana-mana parti di negara ini. Mungkin ada sesuatu sebab mengapa Afdlin berbuat demikian, Afdlin ada jawapannya saya tidak boleh membuat telahan sebarangan kerana saya belum berkesempatan bersemuka dengannya," jelas Bob lokman.


Ternyata, Afdlin Shauki tidak termakan dengan hasutan Bob Lokman yang mendakwa Pas parti lebih Islam dari yang lain.

Walaupun di serang teruk oleh pencacai Pakatan, namun Afdlin dapat bertahan dan kukuhkan hati untuk bersama UMNO demi perjuangan Agama, bangsa dan tanah air.

Mungkin dulu Afdlin tak percaya betapa buruknya perangai puak Pakatan ni. Kini setelah menyertai UMNO, rasanya dia sedar, bahawa pilihannya tepat.




Pada Bob Lokman.. Afdlin Shauki taknak tiket syurga Pas ko tu.. Sebab dia nampak ko pun takdak rupa golongan yang nak masuk syurga. Asyik maki hamun orang saja kerjanya.

Sunday, May 20, 2012

TERKINI.!!! PKR TIDAK PERLUKAN CHEGU BARD LAGI.

 
Menurut sumber Pakatan Rakyat, Che'Gu Bard akan dikeluarkan dari PKR bagi mengatasi krisis dalaman PKR N.Sembilan yang semakin memburuk sejak kebelakangan ini.

Hubungan Che'Gu Bard dan Pengerusi PKR N.Sembilan YB Dato' Kamarul Baharin tidak sehaluan sejak beberapa tahun kebelakangan ini,dan dapat dilihat jelas pada program program anjuran Che'Gu Bard yang tidak dihadiri oleh YB Dato' Kamarul Baharin dan sebaliknya program anjuran PKR N.Sembilan tidak dihadiri oleh Che'Gu Bard termasuk program program ceramah oleh DS Anwar Ibrahim.

Keadaan ini bertambah buruk dengan perselisihan faham diantara Pesuruhjaya PAS N.Sembilan YB Tn Hj Mohamad Taufek Abd Ghani dengan Che'Gu Bard.

Che'Gu Bard hanya disokong oleh @AnthonyLoke Pengerusi DAP N.Sembilan, dan kemungkinan besar Che'Gu Bard akan menyertai DAP jika dikeluarkan oleh PKR.
 
P/S: klu chegu bard  tak sedar diri lagi semut tak tau nak cakap apa la,fikir sendiri la klu orang-orang dalam pakatan haram tu sendiri dah tak suka kan chegu bard apelagi rakyat.? lagi la menyampah tngok muka. semut rasa klu pakatan haram tu dah xmau kan chegu bard baik chegu bard dok umah je la.x pon buka kelas tiusion.Daripada dok menyalak sana sini kutip dosa mmfitnah orang.


Saturday, May 19, 2012

TERKINI: ANWAR LARI LINTANG PUKANG SETELAH BERTEMBUNG.


LARUT 18 Mei - Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi 'melarikan diri' daripada Ummi Hafilda Ali apabila kedua-duanya 'bertembung' malam tadi.

Anwar yang berceramah di Kampung Perak terletak kira-kira 100 meter daripada tempat Ummi Hafilda mengadakan ceramahnya di Kampung Paya, meninggalkan majlis tersebut pukul 10.50 malam walaupun ia dijadual berakhir pada pukul 12 tengah malam.

Difahamkan ini merupakan kali keenam Anwar 'melarikan diri' selepas beberapa pertembungan yang berlaku antaranya di Rumpun Makmur, Pahang; Bukit Besi, Terengganu, Batu Gajah dan Parit Buntar, Perak.

Majlis ceramah Anwar juga kurang mendapat sambutan apabila hanya beberapa penyokong pembangkang menghadirinya manakala lebih 2,000 orang memenuhi ceramah Ummi Hafilda.

Ummi Hafilda dalam ceramahnya sesekali sebak dan menangis apabila mendapat maklumat bahawa Anwar ketika berceramah di kampung bersebelahan mendakwa media cetak UMNO dibayar untuk memperalatkan ibunya, Che Tom Yahaya bagi memalukan abangnya, Azmin. 

p/s : macam nie la  peragai seorang pemimpin pembangkang yang tak penah tenang atas perbuatannya sendiri ,semutapi harap suma org yg membaca dan semua org di luar sana, lihat  dan sedar akan ape yang akan berlaku jika anwar mnjadi perdana menteri..!!so jangan la kita pilih aljuburi nie..!!klu kita pilih.? HANCUR la malaysia yang kita sayang ini..na'auzubilah.

Friday, May 18, 2012

WAJIB TENGOK.!!! PUAK PEMBANGKANG BOIKOT POLIS.


Tengok! Logo Polis ditulis 'Boikot!!' oleh puak pro-pembangkang.
Apa yang MP ingin paparkan disini adalah daripada tersiarnya kenyataan dari satu laman portal pro-pembangkang (suarapakatanrakyat.com) dimana portal tersebut menghasut dan mengajak rakyat agar memboikot Polis selama seminggu.




Antara kenyataannya berbunyi, "Justeru, penulis menggesa semua penyokong Pakatan Rakyat memboikot pihak polis selama seminggu bermula dari hari ini bagi membantah kezaliman dilakukan sepanjang himpunan rakyat Bersih 3.0 berlangsung... Boikot boleh dilakukan dengan mengelak dari memberi kerjasama kepada pihak polis selama 1 minggu ini, melainkan dalam situasi dimana tidak ada pilihan lain seperti tuntutan insuran kemalangan dan yang seumpama dengannya" kata penulis portal tersebut.

Huhh! Tang tuntutan insuran kemalangan nak cari Polis pulak. Kenapa? Takut rugi ke?

Harus di ingat, kejadian rusuhan BERSIH 3.0 itu juga satu kerugian besar dialami negara. Siapa pulak penganjurnya?

Dalam kenyataan lain, dalam isu rumah Ambiga di kawal Polis juga turut dipertikaikan. Ambiga di gesa menarik balik semua report Polis yang telah dibuat. Katanya, memalukan. "Unit Amal PAS pun sudah mempunyai kekuatan anggota yang mencukupi untuk mengawal persekitaran rumah Ambiga, tidak perlu meminta bantuan polis pun" tambah penulis.


Emm... Besar betul kuasa Unit Amal PAS? Ini semua cadangan-cadangan yang sengaja hendak dibuat untuk membentuk kekecohan. Apa kuasa Unit PAS Amal dalam menjaga keselamatan negara? Rasanya MP tak perlu ulas panjang tentang kuasa Polis ni... Semua rakyat tahu. Bukan Polis ni baru ditubuhkan. Pikir la woiii!

Kepada pihak Polis, harap dapat pikir-pikirkan hal ini. MP beranggapan, tindakkan puak pro pembangkang (suarapakatanrakyat.com) ini amat keterlaluan. Bagi MP, pasukan Polis bukan hanya memikirkan tentang keselamatan di kalangan perserta-perserta BERSIH saja. Malah banyak tanggungjawap lain juga dipikul oleh pasukan keselamatan PDRM ini.


Dalam pada masa yang sama, tindakan hasutan memboikot PDRM (POLIS DIRAJA MALAYSIA) secara tidak langsung juga, ini boleh klasifikasikan sebagai satu hasutan mengina dan menafikan kuasa Yang Di-Pertuan Agung.
Fikir-fikirkan lah ye!
 
SELANJUTNYA KLIK LINK INI: http://maelpengerang.blogspot.com/

Thursday, May 17, 2012

"TUNJUKKAN KUASA TUHAN KAMU..!!!"




Seorang pemuda yang beragama islam dan berkerja sebagai tentera di sebuah negara asing sering dihina kerana dia mempercayai adanya ALLAH...

Seorang Kapten yang berkepercayaan atheist mahu menguji beliau dalam usaha memalukan beliau kepada kalangan tentera yang lain...

Kapten tersebut memanggil beliau untuk mengambil kunci Jeep tentera untuk dialihkan kedudukan Jeep itu ke tempat yang disediakan....


Jawab pemuda itu : saya tidak boleh memandu kapten kerana saya tidak mempunyai kemahiran dalam memandu Jeep yg canggih itu..

Lalu kapten pun berkata : "kamu mintalah pada tuhan kamu yang kamu sanjung itu dan tunjukkan kepada kami bahawa tuhan kamu itu berkuasa atau pun tidak.!!!" sambil ketawa..hahahaha..

Pemuda itu berasa marah dan tercabar,lalu mengambil kunci jeep dan berdoa kepada ALLAH s.w.t, ketika beliau sedang berjalan menghampiri Jeep.

Dengan penuh berhati-hati beliau menghidupkan enjin dan cuba sedaya upaya untuk mengerakkan jeep itu ke tempat yg di suruh oleh kaptennya, Tanpa diduga dengan kuasa allah s.w.t pemuda itu berjaya mengalihkan jeep tersebut.

Pemuda itu keluar dari Jeep dengan perasaan teruja dan bersyukur kepada tuhan kerana pertama kali beliau memandu Jeep secanggih itu walaupun hanye beberapa meter sahaja pergerakan yang dilakukan...

kemudian beliau melihat Kapten dan tentera yang lain terkejut dan menangis kesemuanya...
lalu mereka semua berkata "KAMI MAHU BERIBADAH KEPADA TUHAN KAMU!!" kata tentera2 yg lain...

Pemuda berasa amat hairan...

Kemudian kapten yang menyuruh mengalihkan Jeep itu membuka but depan Jeep tersebut dan menunjukkan kpd beliau bahawa Jeep itu tidak mempunyai ENJIN....

MAHA SUCI ALLAH YANG MAHA ESA LAGI BERKUASA...
Terkejut besar pemuda itu dan terus melutut bersama tentera yang lain bersujud kepada ALLAH S.W.T...

PEMUDA ITU BERKATA : Allah yang memberikan kehidupan kepada apa yang wujud dan tidak wujud...kita kena percaya bahawa tuhan itu ada dan tuhan itu maha berkuasa dari segala-gala.

Tuesday, May 15, 2012

VIDEO PANAS.!!! PUAK BERSIH DAJAL PM DI LONDON...BIADAP.!!!


Tengoklah perangai anak-anak didik pimpinan 'Pakatan Haramjadah' ni...Video di bawah ini menjelaskan kepada kita semua betapa bahalolnya puak-puak ikutan pakatan Rakyat dengan selamba memalukan Malaysia dimata dunia.

Tidak cukup dengan memporak perandakan negara pada 28 April lalu dengan mencetuskan keganasan, kali ini bertindak menyerang Perdana Menteri DS Najib di London, petang semalam..

Inilah sikap biadap yang dipamerkan mereka. Lihat lah wahai rakyat Malaysia! Bukalah mata, nilai sifat mereka... Dalam pada belum lagi menjadi kerajaan dan mendapat kuasa, inilah gaya sebenar mereka... 


Biadap!!! 
Kurang Ajar!!!
Bangsat!!!Tak Berakal!!!

Tak tau apa lagi yang patut digelar pada mereka yang di lihat langsung tidak berpedoman ini.
Jangan kerana mereka fikir yang mereka dinaungi pemimpin pembangkang,
mereka nak cuba berani besar kepala...

Untuk apa lagi dibiarkan!
Kena ajar cukup-cukup puak didikan 'Pakatan Haram' ni!!! 

Saksikan bukti video ini:

Monday, May 14, 2012

TENGOK NIE.!!! AZMIN TERUS MEROYAN SETELAH DIJILAT.


Wah! Bukan main gah bunyinya apabila Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali mencabar Perdana Menteri Dato' Seri Najib Tun Razak segera membubarkan parlimen untuk membolehkan pilihanraya umum dijalankan sesegera mungkin.

Menurut kata Azmin Ali lagi, "Kalau dia (Najib) kata sokongan rakyat kepada Umno semakin kukuh, saya cabar dia umum tarikh pilihanraya esok (hari ini). 

Pakatan Rakyat (PR) sudah bersedia dari tahun lalu lagi untuk PRU 13". Katanya lagi PM tak berani bubar parlimen kerana UMNO banyak masalah. Biar betul?Siapa sebenarnya yang sedang bermasalah dengan segala skandal moral,masalah janjidimungkiri dan aiskrim dijilat licin?

Antara sedar atau tidak, Azmin sebenarnya sedang menunjukkan kebodohannya sendiri.Ego tak kena tempat, baghalol melampau-lampau. Baru saja dua tiga bulan lepas,Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim pernah melontarkan idea mahu mengadakan pilihanraya berasingan dengan parlimen.

Malah mentor Azmin yang juga Ketua Umum PKR,Anwar Ibrahim juga berkongsi pandangan sama.
Itu baru betul namanya takut berhadapan dengan sokongan rakyat,kerisauan melampau bakal kehilangan kuasa. 

Kalau betul pakatan pembangkang khususnya PKR dan PAS dah tak sabar sangat hendak mengharungi musim pilihanraya,.. nah... bubarkan sekarang juga DUN Selangor,Kedah,Penang dan Kelantan, tak payah tunggu parlimen bubar.

Ada berani? Takkan cakap berdegar-degar kokok berderai-derai alih-alih tahi yang terpalit pada ekor rupanya tahi sendiri Bikin.

VIDEO MEMALUKAN 18SX..!! KEMALUAN MELEKAT KETIKA BERZINA DGN ISTERI ORANG.




Di Nairobi Kenya gempar cerita seorang isteri yang bezina dengan teman lelaki beliau yang kemudiannya melekat. Menurut lapora media Kenya, si suami mengesyaki si Isteri bermain kayu tiga dan meminta pawang meletakkan jampi Voodoo pada isterinya. 


Bila si isteri berzina jampi tersebut akan mengakibatkan kemaluan si isteri dan teman lelakinya melekat. Nak dijadikan cerita si isteri kantol dan si suami enggan menolong. Pihak polis dipanggil tetapi mereka juga gagal memisahkan pasangan tersebut. Hanya setelah si teman lelaki berjanji akan membayar pampasan Shilling Kenya 20 000 (RM 716) barulah si suami bersetuju memanggil seorang Paderi Kristian dan mereka akhirnya dipisahkan.
 
   

P/S :TAK DAPAT NAK BAYANGKAN BETAPA MALUNYA..NAUZUBILAH DENGAN BINI ORANG PLAK TU..HUUUU..
KEPADA SEMUA PEMBACA AMIK IKTIBAR DARI VIDEO NI DAN JADIKAN PEDOMAN HIDUP..

SUMBER :  http://azmykelanajaya.blogspot.com/

Sunday, May 13, 2012

VIDEO EKSKLUSIF:13 mei 1969. SEJARAH HITAM MALAYSIA YANG TAK AKAN BERULANG LAGI.

           
Kedamaian dan kemakmuran ini bukan nya bulat datang bergolek, pipih datang melayang. Ianya difikir, dilaksana dan dijaga dengan penuh tanggungjawab oleh Kerajaan Barisan Nasional selama ini.

Keamanan yang kita kecapi sekarang merupakan hak anak cucu cicit yang perlu kita wariskan..


Lu Fikir La Sendiri!!!

FOTO-FOTO : KEMERIAHAN GELOMBANG MERAH DI BUKIT JALIL.








               
            
Datuk Seri Najib Tun Razak menarik perhatian banyak pihak malam ini sambil berkata, beliau seolah-olah sudah mendapat inspirasi untuk menghadap Yang di-Pertuan Agong “esok” bagi mendapatkan perkenan membubarkan Parlimen – ekoran sokongan dan kehadiran luar biasa ahlinya pada majlis sambutan hari ulang tahun ke-66 Umno di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam ini.
“Rasa-rasa esok saya hendak menghadap Yang di-Pertuan Agong (untuk mendapatkan perkenan)… adakah kita sudah bersedia, sudah bersedia, sudah bersedia?” kata Presiden Umno ketika spekulasi memuncak yang Parlimen akan dibubarkan dalam waktu terdekat.
Penganalisis dan pemerhati politik meramalkan Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan diadakan bulan depan.
Kata-kata itu disusuli dengan Najib bertanya, “boleh (kita) menang, boleh menang, boleh menang.”
Perdana Menteri seterusnya bertanya kepada hadirin di Stadium Nasional sama ada bersedia untuk dipanggil PRU13 bulan depan atau pada bila-bila masa sahaja.
“Tahun ini, tahun depan, bulan Jun? (Atau) bila-bila boleh, tahun depan?” kata beliau yang juga Pengerusi Barisan Nasional (BN) sambil memandang ke arah ahli-ahli Majlis Tertinggi yang duduk di pentas utama.
Sebahagian pemimpin dilihat memberi isyarat tidak diadakan PRU13 tahun depan, sebaliknya mahu ia disegerakan.
Ucapan beliau disiarkan menerusi stesen-stesen televisyen.
Spekulasi terbaru menyebut Najib sepatutnya menghadap Yang di-Pertuan Agong Khamis lalu. Spekulasi sebelum ini meramalkan PRU13 pada November lalu dan suku pertama tahun ini.
Ucapan Najib malam ini dilihat petanda PRU13 sudah semakin dekat, lebih-lebih lagi sambutan yang pertama kali diadakan dalam sebuah stadium.
Ucapan kira-kira 10 minit pertama beliau juga dimulakan dengan kecaman ke atas penganjur perhimpunan Bersih 3.0 yang enggan mengadakan perhimpunan di stadium.
Dalam ucapannya, Najib juga menyifatkan perhimpunan ulang tahun Umno ke-66 sebagai “satu perhimpunan raksasa, satu perhimpunan yang luar biasa, yang dianggap sebagai perlambangan kekuatan Umno.”
“… perlambangan roh dan semangat, perjuangan gigih Umno. Sebab itulah perhimpunan menunjukkan semangat Umno, sokongan tidak menurun, hampir 100,000 yang berhimpun,” kata Najib lagi.
ACARA: 
SAMBUTAN ULANG TAHUN UMNO KE-66

TEMPAT: 
STADIUM NASIONAL, BUKIT JALIL.

TARIKH: 
11 MEI 2012






























































































































Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...