Full Version Video Sex Anwar Ibrahim - CLICK GAMBAR INI.

Full Version Video Sex Anwar Ibrahim - CLICK GAMBAR INI.
video penuh.:SAKSIKAN

Saturday, June 23, 2012

PANAS..!!! RAFIZI MAHUKAN BELAIAN ANWAR..


SEMUA orang dalam inner circle PKR tahu yang Rafizi dan Anwar adalah 2 lelaki berlainan sama sekali. Selain berbeza generasi, mereka berdua juga tidak mempunyai talian persaudaraan tapi intimnya mengalahkan laki bini yang baru balik honeymoon. Bak kata pepatah gay, “cubit punggung kanan, punggung kiri terasa juga tau”, begitulah.

Justeru bila Rafizi meletakkan jawatan sebagai CEO Pejabat Penasihat Ekonomi Negeri Selangor semalam, ia agak mengejutkan ramai orang kerana memikirkan siapa yang berani beri masalah kepada Rafizi sehingga menyebabkannya mengambil keputusan sedrastik itu. Mengusik Rafizi sama seperti mengusik Anwar, mengusik Anwar, faham-faham sajalah.
Even Azmin pun difahamkan tak berani mengusik Rafizi, cakap-cakap belakang bolehlah – itupun bisik-bisik.

Justeru penulis yakin apa pun masalahnya yang menyebabkan Rafizi meletakkan jawatan, ia ada kaitan antara dia dengan Anwar. Sama ada Anwar sudah tidak mahu melayan dia lagi atau Anwar tidak menolongnya berhadapan dengan semakin ramai puak dalam PKR yang tidak senang dengan kehadirannya memotong jalan ramai di antara mereka yang lebih lama dalam parti tersebut.

Umum tahu, kerana Rafizi seorang, begitu banyak nama yang tenggelam, antaranya Shamsul Iskandar (Ketua AMK) dan Chegu Bard. Sedangkan inilah dia pun yang satu ketika dahulu menjadi hulubalang utama Anwar di zaman susah dan senangnya, sedangkan Rafizi bila saja munculnya? Tau-tau sudah jadi Pengarah Strategik PKR.

Itu di peringkat parti, di peringkat kerajaan negeri lain pula ceritanya.

Untuk makluman semua, pejabat Penasihat Ekonomi Negeri Selangor sebenarnya terletak dibawah Pejabat Menteri Besar, di zaman pemerintahan BN, pejabat ini tidak wujud pun. Sesuai dengan kedudkkannya dibawah Menteri Besar, pejabat ini sepatutnyalah perlu melapor segala aktivitinya kepada pejabat Menteri Besar Selangor.

Itu kalau nak dihujah dari segi logik. Tapi dengan jawatan Penasihat Ekonomi Selangor itu dipegang oleh Anwar Ibrahim, tidak mungkin Tan Sri Khalid Ibrahim (yang dilantik ke jawatan Menteri Besar oleh Anwar) ada kuasa ke atas pejabat tersebut, menjadikan semua kakitangan Pejabat Penasihat Ekonomi Negeri yang diketuai Rafizi, beraja di mata bersultan di hati.

Malah tidak keterlaluan dikatakan disini bahawa Pejabat Penasihat Ekonomi Negeri Selangor adalah jauh lebih berkuasa daripada pejabat Menteri Besar sendiri!

Dengan ‘kekuasaan’ yang begitu besar, mustahil ada pihak lain terutama di kalangan kakitangan kerajaan Negeri yang berani menyentuh Rafizi, memikirkan kepada siapa dia melapor. Itu yang penulis sebutkan di atas, apa pun masalahnya yang membawa kepada perletakkan jawatan Rafizi adalah antara dia dengan Anwar sahaja, tidak ada orang lain.

Tak tahulah kalau Azmin sudah main jarum lebih besar. Ini satu kemungkinan juga, sebab kebelakangan ini kelihatan Azmin bulldoze semua orang dalam PKR dan kerajaan negeri Selangor yang kelihatan tidak sebulu dengannya seperti Hasan Ali dan terbaru Faekah.

Mana-mana satu pun, penulis lihat ini bukan masalah yang besar mana pun. Apatah lagi memikirkan kehebatan Anwar sebagai pelakon dan pengarah yang hebat sebelum ini, lagilah penulis tak hairan mana. Psikologi menawan hati lelaki lembut ni bukan susah sangat pun, maklum, dia bukan perempuan sejati, hajat-hajat nak jadi perempuan sahaja.

Nanti Anwar tepuk mana bahagian yang patut-patut, eloklah Rafizi tu

TENGOK NIE..!!! JAMUAN MAKAN BABI DI JOHOR ANJURAN ANWAR IBRAHIM.


Mari..Mari Mari... Babi Masak kicap, Babi panggang ada.. Apa!! Tara makan babi ka? Jangan takut Ayam pun ada... Itik salai pun ada ma.. Manyak sidap tau.. Jangan risau ma.. Lu bayar mahal-mahal kita olang bagi makan sedap-sedap punya.. Air pun suma bagus-bagus.. Lu mau apa? Beer ada, teh cina pun ada.. Gerenti.. Lagipun mau tolong sama kita punya bos.. Dia wang sudah kurang sbb kasi itu chinadoll tutup mulut maa... Hahahahaha..

Sapa beli itu table memang bodohlah wa cakap.. Lu olang suma gila ka.. Kasi bikin jamuan makan kasi campur makan halal sama sama tarak halal punya.. Lu olang tara was-was ka?

Lagi diorang ada cakap itu table tara campur punya.. Itu halal punya table lain, Babi punya table lain. Tapi lu ingat itu restoran melayu punya ka? Itu restoran pun tara halal punya tau.. Diorang tara kira punya.. Janji wang mari maa.. Lagi mau percaya dia kasi serve halal punya makan.. Selisih malaikat maaa..

Ini Anwar memang BABI punya olanglah.. Mau kasi niaya orang melayu betulahh.. Dia apa kira halal ke tak halal.. Dia pun kasi balun depan dan belakang punya lubang maa.. Ah Moi balun, bini olang tibai, jantan pun apa lagi. Ini olang wa kira boleh masuk zoo sana. Sebab dia punya nafsu serupa binatang. Dia punya Lancau aaa kasi potong bagi anjing pun tak nak ooo... Lagi lu olang mau angkat dia.

Itu Ketua Pemuda PAS Johor pun bahalol punya olang.. Lu cerita mau kasi perjuangkan Islam.. Tapi ini apa cerita? Itu olang tua nama Nik nAjis sudah kasi perkenan ka?

Diorang lagi mau cerita mau kasi tolong olang.. Bikin makan pun mintak olang 500 sama 300.. Lu tara pikir mahal ka? Lu olang mau tahu apa pasal itu tiket makan banyak mahal? Itu babilah.. Lu ingat babi manyak murah punya barang.. Dekat pasar manyak mahal ooo..

Lagi mau beli itu arak... Takkan diolang mau kasi itu murah punya beer.. Itu tara halal punya table bayar 500 ooo.. Mesti mau mahal-mahal punya botol. Lu olang yang duduk itu halal punya table lu olang minum itu teh cina sudahlah.. Kasi duduk diam-diam.. Lu olang bayar murah maa..

Kalau itu rafizi berani sunat dua kali, wa berani kerat 3 kali maa... Lu ingat itu tokeh cina restoran ada tau samak punya hal ka.. Itu restoran pun non-halal punya.. Lu ingat itu pinggan, mangkuk, sudu, garfu, cawan ada bersih ka? Lu ingat diolang ada kasi samak itu semua barang...

PANAS.!!! LIM GUAN ENG DIBELA WANITA..! SIAPA WANITA TU.?


Namanya Nor Diana Mohd Zabidi, seorang Pembantu khas KM P.Pinang, Si Guan Eng..
Beliau membela habis-habisan kononnya CEUPACS tidak pernah menulis surat kepada pejabat KM untuk mengatur perjumpaan dengan Guan Eng. 

Hebat betul Guan Eng kerana seorang Presiden Cuepacs perlu membuat surat temujanji sampaikan tak boleh aturkan sahaja pertemuan melalui temujanji melalui mulut/telefon sahaja.

Presiden Cuepacs, Datuk Omar Osman mendakwa bahawa pegawai daripada pejabat Ketua Menteri enggan mengaturkan perjumpaan dengan Ketua Menteri. 
Omar juga mendakwa Kerajaan Negeri di bawah kepimpinan Guan Eng bersikap dingin dengan tidak mahu berjumpa dengannya untuk membincangkan perkara yang berkaitan dengan penjawat awam,

Omar meluahkan rasa kesal dengan sikap kerajaan Pulau Pinang yang seolah-olah keberatan untuk menjalin hubungan dengan badan itu. Sejak mengambil alih pentadbiran negeri pada 2008, kerajaan pimpinan DAP itu tidak pernah melibatkan Cuepacs dalam soal menjaga kepentingan penjawat awam di Pulau Pinang.

Berikutan itu, wakil Cuepacs negeri sudah cuba menghubungi pembantu Ketua Menteri untuk mengatur pertemuan.Namun usaha itu didakwa gagal kerana tiada langkah susulan dibuat daripada Kerajaan Negeri termasuk alasan Ketua Menteri sibuk.

“Cuepacs negeri lain semua mempunyai hubungan baik dengan Kerajaan Negeri termasuk di Selangor, Kelantan dan Kedah. Ada juga Kerajaan Negeri yang memberi sumbangan kepada Cuepacs negeri," 
P.Pinang sungguh malang sekali kerana ada seorang ketua menteri yang terlalu ego dan sombong!
Masakan Datuk Omaq berani membuat dakwaan ini jika ia tidak betul??

Saturday, June 9, 2012

PANAS.!!! AZMIN ALI DAN SHAMSIDAR TAKUT ISTIHARKAN HARTA.


Sejak Raja Petra Kamarudin (RPK) mendedahkan dokumen-dokumen rahsia,hasil siasatan Badan Pencegah Rasuah (BPR) berhubung salah laku rasuah Azmin pada 1995,saya lihat sedikit sahaja yang keluar dari mulut Azmin untuk mempertahankan dirinya.Itupun kalau boleh dipanggil ‘keluar dari mulut’,sebab setakat yang nampak ini hanya mesej twitternya saja yang mewakilkan dirinya menafikan terlibat dalam soal tersebut.Sama ada dia sendiri atau orang lain yang menulis mesej itu bagi pihaknya,tidaklah diketahui.

Tapi yang nyata,sekali lagi Azmin memilih jalan susah untuk menunjukkan dirinya bersalah.Dalam soal seumpama ini,sepatutnya Azmin dan Shamsidar boleh cepat-cepat mengistiharkan hartanya sekeluarga kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM),kalau benarlah tidak ada pendapatan luar biasa yang nak disorokkan dari pengetahuan rakyat.Apa yang susah sangat dengan isytihar harta ??? Setakat jawab dalam twitter saja,mana cukup untuk menyakinkan rakyat.Lagipun memang resam manusia,mana pernah mengaku salah,apatah lagi salah jenis yang besar macam ini.Rakyat perlu sesuatu yang lebih kukuh untuk percaya dengan penafian Azmin.

saya pelik bila Azmin memilih jalan berliku untuk mensucikan namanya bila mana jalan senang,mudah dan lapang sudah ada di depan mata.Macam kes derhaka dengan ibunya jugalah,apa yang susah sangat pergi rumah orang tua itu,peluk cium ibunya dan kemudian ambil gambar besar-besar,nescaya selesailah masalah itu.Kalau tak selesai dari segi hubungan anak beranak,sekurang-kurangnya rakyat yang dibawah ini boleh diyakinkan bahawa hubungan kedua mereka tidak ada masalah seperti yang digembar gemburkan.


Tapi sehingga kini,Azmin masih gagal melakukan perkara semudah itu walaupun khabarnya,jarak rumahnya dengan ibunya tidaklah sampai sepelaung.Malah Azmin juga adalah Ahli Parlimen dalam kawasan tersebut,kalau takpun,Azmin masih perlu round kawasan itu sebulan sekali untuk mendengar dan menyelesaikan masalah rakyat.Ambillah peluang untuk jumpa ibunya waktu itu, tapi itupun tak mampu dibuat.Ataupun Azmin tak pernah round A.K.A tak menjalankan tugas sebagai Ahli Parlimen ???

Seseorang pernah memaklumkan kepada saya bahawa Azmin ini orangnya sombong.Dia rasa dirinya sudah terlalu kuat,lebih-lebih lagi sejak dipilih menjadi Timbalan Presiden PKR dalam pemilihan Nasional 2010 yang penuh huru hara itu.Mungkin kesombongan ‘dalaman’ Azmin ini terbawa-bawa diluar,dalam keadaan dimana dia perlu berhadapan dengan tindakan undang-undang sekalipun.

Bagi orang biasa yang tidak melakukan kesalahan, sedikit sebanyak terganggu juga kita bila dihadapkan dengan segala bukti yang menunjukkan ada benda salah yang kita pernah buat dulu,tapi dengan Azmin lain pulak fesyennya.Nak kata rilek,tidak juga,tapi lebih dari itu dia kelihatan terlalu yakin, seolah-olah tidak akan ada satu pun tuduhan yang mampu mengaitkkannya dengan jenayah rasuah dan salah guna kuasa,tak kiralah sekuat mana pun buktinya.Inilah yang berlaku kepada Azmin sekarang.

Tapi Azmin silap,dia fikir dia untouchable ker ??? Kalau Anwar pegang jawatan tinggi dalam kerajaan macam dulu,mungkin ya,tapi keadaan sudah jauh berbeza.Orang dah naik jelak dengan pelbagai tuduhan yang menjurus kepada salah guna kuasa dan korupsi yang membabitkan Azmin lebih lagi bila semua tuduhan tersebut tidak dijawab olehnya.

TENGOK NIE:!! ANWAR IBRAHIM DAH JADI MAT JENIN.



Secara keseluruhan di seluruh negara terdapat 222 kerusi parlimen. Untuk memenangi pilihanraya seterusnya menguasai tampuk pemerintahan peringkat pusat secara majoriti mudah bermakna minima 112 kerusi perlu dimiliki.

Pada masa sekarang pakatan pembangkang memiliki 75 kerusi (sebelumnya 82), 7 dimiliki Bebas yang terdiri dari kalangan bekas pemimpin PKR manakala BN pula menguasai 140 kerusi.

Mengikut ramalan saudagar mimpi terkenal pula iaitu Anwar Ibrahim, tanpa teragak-agak telah mensasarkan kemenangan pembangkang dengan majoriti mudah dengan kelebihan 10 kerusi. (Nanyang Siang Pau dan China Press)

Maksudnya Anwar yakin pakatan pembangkang yang 'diketuainya' mampu menang mudah di 122 kerusi parlimen pada PRU 13 kelak.

Dalam pada pembangkang masih mempertikaikan ketelusan dan keberkesanan SPR dalam menguruskan daftar pengundi pilihanraya, boleh pula Anwar meramalkan kemenangan bakal menjadi miliknya.

Nampak sangat segala macam serangan terhadap kewibawaan SPR sebelum ini hanyalah agenda politik pembangkang semata-mata, lagipun kalau betul SPR tidak telus patutnya Kelantan dah lama kembali kepada BN.

Berbalik pada keyakinan Anwar untuk menguasai 122 kerusi parlimen itu, sebetulnya siapa saja boleh membuat ramalan sambil bermimpi indah tambah-tambah lagi untuk memujuk hati sendiri.

Tapi realitinya jarang sekali mengikut kehendak mimpi. Contoh mudah waktu Anwar sibuk mencanangkan mimpinya untuk menjadi PM 16 September 2008, walaupun berjaya menyebabkan penyokong pembangkang hanyut dalam lamunan, hakikat kemudiannya jauh panggang dari api.

Trend sekarang tidak lagi sama seperti PRU 12 2008 dulu, hatta masyarakat Cina yang sebelum ini diketahui mendukung kuat agenda pakatan pembangkang pun sudah beransur-ansur menjauhi Anwar dan kuncu-kuncunya.

Ditambah lagi dengan sokongan majoriti orang Melayu dan bumiputera lain serta kaum India condong bersama BN tentu saja sukar untuk Anwar merealisasikan mimpinya.

Mengikut kajian ramai penganalisis politik, dalam pilihanraya akan datang paling tinggi pun hanya 70 kerusi parlimen sahaja yang boleh dimenangi pembangkang berbanding pencapaian terbaik mereka menguasai 82 kerusi semasa PRU 12 sebelum ini.

Populariti yang dikecapi Anwar dan PR hasil kelemahan kepimpinan negara sebelum ini sudah tidak sama seperti dulu. Sebagaimana pembangkang naik mencanak demikian juga jatuhnya agak merudum.

Terlampau banyak isu melingkari polisi dan dasar pembangkang yang diketahui umum tidak secocok dengan realiti masyarakat Malaysia yang menyebabkan Anwar hanya layak untuk kekal sebagai saudagar mimpi sahaja.

Saturday, June 2, 2012

PANAS.!!! WAJAH SEBENAR PEREMPUAN ICE CREM AZMIN ALI



SEHINGGA ke saat ini, nama Azmin Ali tidak henti-henti meniti disetiap bibir rakyat Malaysia yang peka dengan perkembangan politik semasa….

Dari kes makan aiskrimnya, kecurangan isterinya, penderhakaan kepada ibunya sehinggalah kepada pendedahan mengenai pemilikan harta yang tidak munasabah ketika menjadi Setiausaha Sulit Anwar pada 1995 oleh Raja Petra Kamarudin (RPK).

Lepas satu satu….!

Pencacai PKR sudah mula memainkan teori serangan peribadi untuk mengalihkan tumpuan rakyat dari pelbagai kes yang melilit Azmin sekarang ini. Ini adalah taktik biasa PKR kalau ada kelemahan dari kalangan pemimpin mereka yang didedahkan.

Ambil contoh macam kes video seks Anwarlah, yang dipertikaikan soal Anwar berzina dengan pelacur cina tersebut, sebaliknya yang lebih menjadi isu dikalangan pemacai PKR, rambutlah, perutlah dan sebagainya.

Penulis sendiri secara peribadi tidak begitu peduli dengan semua masalah Azmin sekarang kerana penulis sedar Azmin memang bukan bersih pun, malah kerana dia dan Anwar galak menyalahgunakan kuasa di Kementerian Kewangan dahulu, menyebabkan imej kerajaan BN terjejas sehingga hari ini.

Yang penulis pedulikan ialah kenapa dalam semua kekecohan ini, PKR tidak mengambil sebarang tindakan kepada Azmin..? Nak dokumen, dah ada dokumen, nak gambar, dah ada gambar , nak video..? Itu tunggu dulu kot.

Walaupun tidak sampai ketahap memecatnya dari parti tersebut, tapi sekurang-kurangnya ada tindakan lain yang lebih tegas seperti gantung sehingga siasatan selesai, diarah bercuti dan sebagainya.
 
sumber: http://bujangsenangbn.blogspot.com

Perdana Menteri Pakatan Rakyat dah sakit MENTAL..!!!


Bila di sebut sahaja Anwar turun di Sikamat, soalan pertama yang  ditanya oleh beberapa kawan-kawan saya adalah, "ada lagi ke orang yang datang tenguk Anwar ?". Saya hanya mampu tersenyum kerana saya baru saja pulang dari menyaksikan Anwar berceramah di Sikamat.
Betul lah, tidak ramai yang hadir. Sambutan kepada Anwar tidak seperti dahulu. Cakap cakapnya yang banyak  membangga diri dan mengutuk Najib dan pemimpin UMNO yang lain akan sentiasa meniti bibirnya. Inilah Anwar Ibrahim , tak menipu , sakit perut.
Setakat Qardawi tak perlu lah kita hairan, Hari-hari telipon Anwar , macam lah Qardawi ini tidak ada kerja lain, Qardawi ini di ilhamkan seperti seorang ulamak yang taksub dan memuja Anwar, Ayat Quran pula tak payah cakap , macam goreng berteh keluar dari mulut Anwar seolah olah dia juga layak di panggil ulamak.
Anwar bodohkan orang yang dengar ceramahnya malam tadi dengan tipu dan muslihat dan terus berada di alam fantasi yang kononnya dia sedang duduk di kerusi Najib dan kataya Najib kini adalah Ketua Pembangkang. Sian sakit mental orang tua ini. Eloklah kita jangan bagi PR menang sebab bakal Perdana Menteri jika PR menang adalah pesakit mental.

  
sumber: http://pru13n9.blogspot.com/


INI LAH YANG BAKAL TERJADI JIKA DAP BERKUASA..!!!



  
Renung-renungkan la....

WAJIB TONTON.!!! VIDEO KHAS UNTUK AMBIGA& ANWAR IBRAHIM.

    

P/S : harap harap anda yang menonton video ini dapat mengambil aktibar dari ape yang anda tonton..
dan juga kepada ahli ahli pembangkang harap dapt berfikir secara waras untuk memilih kerajaan yang betul..!!kita tak mahu negara kita ini dijajah lagi.!!cukup la dgn ape yang dah jadi pada negara kita jgn di ulangi lagi..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...